Plokkaa on Alan Bitin yksityinen harrastus ja päänsärky


perjantaina, heinäkuuta 25


 

Älä pidä kiirettä

Minulla on nyt viiden päivän kokemus blokeista. Ainuttakaan vastausta en ole saanut, joka kertoo varmasti kahdesta asiasta: sivulla ei käy vieraita ja aiheet eivät kiinnosta. Minulla ei ole mitään kiirettä mihinkään suuntaan.
Ainahan voi kirjoitella itselleen ja käydä sännöllisesti lukemassa mitä itselle kuuluu. On siitä sekin ilo, että laskurin vieraslukemat kasvavat koko ajan.
Blogeja olen miettinyt paljon. Se mikä tekee blogista blogin on tietysti mahdollisuus kommentoida kirjoituksia. Tämä mahdollisauus löytyi helpoilla Bloggerin FAQ:sta. Samasta paikasta löytyvät yleisimmät tagit ja ainahan voi kokeilla omia.
Mielenkiintoista onkin pohtia, pitääkö sivun olla visuaalisesti kiinnostava, jotta se luettaisiin. Eikö pelkkä teksti enää riitä? Tässä maksuttomassa bloggerversiossa ei kovin kummallista kilkettä ja kalketta saa aikaiseksi. Täytyy siis luottaa tekstiin.
Valitettavasti olen kovin yksioikoinen ihminen ja kiinnostukseni liittyy vain muutamiin asioihin, jotka tässä matkanvarrelella varmasti selviävät.
Ai, niin
Olin eilen perheenkanssa poimimassa mansikoita. Nitä kertyi nopeasti 32 kiloa. Paremman tiedon puutteessa ne pakastettiin. Oli muuten virkistävä kokemus olla hetki poissa päätteen äärestä!






<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

  • Counter Stats
    car leasing
    car leasing Counter