Plokkaa on Alan Bitin yksityinen harrastus ja päänsärky


lauantaina, syyskuuta 27


 

ACN verkostomarkkinoinnin tupperwarelainen

Voit valita sanalistasta haluamasi sanat ja siirtää ne leikepöydälle ctrl+c ja sieltä Suomi24 hakukenttään komennolla ctrl+v. Jos haluat hakea lisää, palaa takaisin Plokkaa sivulle.

Sanat: ACN Terraflex pyramiidirakenne verkostomarkkinointi

�Verkostomarkkinointi, maailman ainoa bisnes joka rahoittaa itsensä
epäonnistuneilla myyjillä tuotteiden kauppaamisen sijaan.�

Lainaus nyysseistä

Kirjoitin tiistaina 23 syyskuuta uusista �Tupperware� matkapuhelin operaattoreista. Mainitsin jutussani uusina operaattoreina nimet ACN, Terraflex ja PGO. Jutussa asetettiin kyseenalaiseksi uusien liittymien markkinointi verkostomarkkinointi periaatteella.
Jutun linkit johtavat kriittisesti verkostomarkkinointiin suhtautuville sivuille.
Jutun yhteydessä mainitsin myös, että uusista Suomeen rantautuneista operaattoreista ACN on aloittanut syyskuussa markkinointikampanjan lähinnä puskalennättimessä.
Maininta johtui siitä että ACN ei markkinoi itseään mediassa vaan markkinointi tapahtuu em. tupperware-periaatteella.

Jotain on tapahtumassa
Eilen perjantaina Plokkaa sivuille tulleista hakusanapyynnöistä peräti 52,18 % koski ACN:ää, Terraflexiä ja verkostomarkkinointia. Valtaosa pyynöistä eli 39,13 koski suoraan ACN:ää. Kiinnostus ACN:ää kohtaan näkyi jo torstaina.
Voisiko tästä tehdä sellaisen johtopäätöksen että uuden operaattorin markkinointi on käynnistynyt vauhdilla ja verkostomarkkinoinnista kiinnostuneet haluavat kiihkeästi tietoja? Näitä tietoja ei ole kovin helpolla saatavilla niin kuin jutussani totesin.Tämän jutun lukeneita kehotan lukemaan myös mitä verkostomarkkinointiin kriittisesti suhtautuvilla sivuilla sanotaan.

Yksi näistä kriittisesti verkostomarkkinointiin suhtautuvista sivuista on Sky Pyramids. Sivulta selviää myös verkostomarkkinoinnin ja markkinoijien syvin olemus:

�Jos haluat menestyä verkostomarkkinoinnissa, alapuolellasi olevaan verkostoon tulee jatkuvasti liittyä mukaan uusia jäseniä. Verkostomarkkinoinnissa myynti tapahtuu pääosin verkoston sisällä, koska useimmat eivät lähde mukaan itse tuotteen takia vaan rahan ansaitsemisen toivossa.
Verkoston ulkopuolelle myydään vain vähän tuotteita. Vaikka saisit allesi verkoston, jonka myynnistä saamilla provisioilla eläisit mukavasti lopun elämäsi, niin verkoston alapäässä tapahtuu jatkuvaa vaihtoa. Alimmilla tasoilla on jopa yli 90 % osakkaista. Heistä kukaan ei pääse merkittäviin ansioihin ja suuri osa jää jopa tappiolle liiketoiminnassa. Siksi he lopettavat toimintansa parin ensimmäisen vuoden aikana. He ovat katkeroituneita, koska tuntevat tulleensa petetyiksi harhaanjohtavan markkinoinnin vuoksi.
Henkinen kärsimys on suuri, sillä he ovat useimmiten liittyneet mukaan kaverin tai sukulaisen suosituksesta. Petetyksi tulemisen kokemus on tällöin moninkertainen. Vaikka uhri pääsisi ylitse kokemastaan vääryydestä niin sieluun jääneet arvet pysyvät ajallisen elämän loppuun asti. Petetyksi tulemisen kokemusta ei kukaan verkostomarkkinointiguru voi tehdä tyhjäksi. Tämä on kylmä totuus alalla.�


Jätä viesti jos koet että tämä koskettaa Sinua. Laitan kommenttisi nettiin vain Sinun luvallasi. Siitä asiasta olen kaikkien kanssa samaa mieltä että Suomen ummehtunut operaattorikilpailu kaipaa hämmentelyä.

Verkostomarkkinointi
Sky pyramids sivut
Huijausta vai huippukeksintö

Tutki verkostomarkkinointia myös nyysseissä

Katso alempaa lisää. Tiistai 23 syyskuuta.

Alan Bitit




Links to this post:

Luo linkki



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

  • Counter Stats
    car leasing
    car leasing Counter